طرح زشت از جیمی واردی در دادگاه همسرش؛ شبیه کلوزه!

طرح زشت از جیمی واردی در دادگاه همسرش؛ شبیه کلوزه!

پایگاه خبری فوتبالی - طرح نقاشی جیمی واردی در دادگاه شکایت از همسرش ربکا واردی در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، واردی مهاجم لسترسیتی روز سه شنبه در دادگاه حضور پیدا کرد تا از همسرش در مقابل شکایت کالین همسر وین رونی حمایت کند. کالین معتقد است که ربکا واردی اطلاعات شخصی خانواده اش و اخبار جعلی را به نشریه سان فروخته است  و به همین خاطر از همسر مهاجم لسترسیتی شکایت کرده است.

جیمی واردی روز سه شنبه در دادگاه حضور پیدا کرد و در حین دادرسی در کنار همسرش ربکا نشست. حالا تصویر جیمی واردی در دادگاه به شدت مورد توجه قرار گرفته است چرا که نقاشی کشیده شده از مهاجم لستر شباهتی به وی ندارد. یک کاربر توییتری نوشته است:" نقش دادگاه قهرمان لسترسیتی در سال 2016 را اشتباه گرفته است. این جیمی واردی است یا رابرت هوث؟" و دیگری نوشته است:" شبیه جوانی میروسلاو کلوزه است."

وین رونی در دادگاه گفته است که از روی هاجسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس خواسته بود تا با واردی در مورد رفتار همسرش در حین مسابقات یورو 2016 صحبت کند. وین رونی مدعی شده بود که واردی باعث حواس پرتی در اردوی تیم ملی انگلیس می شود. این در حالیست که جیمی واردی می گوید که هرگز چنین مکالمه ای رخ نداده است و رونی را به "مزخرف" گفتن متهم کرده است.

روند دادرسی در روز چهارشنبه نیز ادامه پیدا کرد و باید دید که دادگاه چه حکمی را در مورد این پرونده صادر می کند.

4125