با شکست سنگین لیدزیونایتد؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

با شکست سنگین لیدزیونایتد؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی- با شکست سنگین لیدزیونایتد تیم لسترسیتی به رقابت های لیگ برتر انگلیس بازگشت.

به گزارش فوتبالی، در هفته ماقبل پایانی رقابتهای های چمپیونشیپ انگلیس تیم لیدزیونایتد جدی ترین تعقیب کننده تیم لسترسیتی صدرنشین جدول با قبول شکست سنگین ۴-۰ مقابل کویینز پارک رنجرز سند بازگشت دوباره روباه ها را به لیگ برتر انگلیس امضا کرد. قهرمان سابق لیگ برتر انگلیس که در فصل حضور کلودیو رانیری ایتالیایی روی نیمکت این باشگاه و در حضور بزرگانی مانند منچسترسیتی و لیورپول و تیم های دیگر به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسیده بود فصل گذشته پس از کسب نتایج ضعیف همراه با برندون راجرز سرمربی نامدار خود با رقابت های چمپیونشیپ انگلیس سقوط کرد.

پس از این سقوط و با تصمیم مدیران باشگاه لسترسیتی انزو مارسکا دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت. قرارداد مارسکا تا ۲۰۲۶ بسته شد و این مربی جوان در نخستین چالش مهم مربیگری خود همراه با روباه‌ها به لیگ برتر  انگلیس بازگشت. انزو مارسکا بازیکن سابق تیم های یوونتوس و سویا قبل از حضور در منچسترسیتی در تیم وستهام دستیار مانوئل پلگرینی بود و با سرمربی فعلی ایتالیایی برایتون یعنی روبرتو ده زربی نیز دوستی بسیار نزدیکی دارد.

به دلیل آنکه منطقه لسترشر یکی از مهم‌ترین شکارگاه‌های روباه در انگلستان به‌شمار می‌رود در سال ۱۹۴۸، روباه به عنوان نماد باشگاه لستر سیتی برگزیده شد و حالا این تیم دوست داشتنی دوباره در لیگ برتر انگلیس حضور خواهد داشت و جیمی واردی کاپیتان باسابقه این تیم یکبار دیگر فرصت بازی در لیگ برتر انگلیس را پیدا خواهد کرد.

۱۰۰۹