بازگشت ستاره دورتموند به فوتبال پس از ابتلا به سرطان

بازگشت ستاره دورتموند به فوتبال پس از ابتلا به سرطان

پایگاه خبری فوتبالی - سباستین هالر ستاره ساحل عاجی شش ماه پیش با خبر ابتلایش به سرطان دنیای فوتبال را نگران کرد و حالا بالاخره این فرصت را پیدا کرد تا در یک بازی دوستانه دوباره برای دورتموند بازی کند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2022 دنیای فوتبال با خبر ابتلای هالر به سرطان شوکه شد. این بازیکن در یک جلسه تمرینی اعلام کرد که حالش خوب نیست و بعد از آن تشخیص پزشکان نشان داد که به سرطان مبتلا شده است. سباستین چند هفته پیش از این خبر با قراردادی چهار ساله از اژاکس به دورتموند ملحق شده بود.

این بازیکن بعد از آن مراحل درمان و شیمی درمانی را پشت سر گذاشت که به لطف درمان سریع توانست اوایل ژانویه به تمرینات  دورتموند برگردد و حالا در یک بازی دوستانه فرصد خودنمایی پیدا کرده است. در حقیقت هالر در بازی دوستانه دورتموند و فورتنا دوسلدورف که در شهر ماربیا در اسپانیا برگزار شد، به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. 

البته به نظر نمی رسد که هالر به این زودی ها به بوندسلیگا برگردد و هنوز به زمان بیشتری نیاز دارد. هالر در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود:" شش ماه دشوار را پشت سر گذاشتم اما خوشحالم که این جا هستم و می توانم در این آب و هوای عالی و در این زمین عالی بازی کنم. هر اتفاقی برایم امکان پذیر است. هیچ محدودیتی در ذهنم وجود ندارد. تنها افرادی که می توانند برای من محدودیت ایجاد کنند، مربی و کادر فنی هستند. بیشترین تلاش خود را خواهم داشت تا بتوانم هر چه زودتر به میادین در بازیهای رسمی برگردم."

4125