عکس؛ سه بازیکنی که هم قهرمان لیگ اروپا و هم قهرمان جام جهانی شدند

عکس؛ سه بازیکنی که هم قهرمان لیگ اروپا و هم قهرمان جام جهانی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته سویا موفق شد در فینال رقابت های لیگ اروپا تیم آ اس رم را در ضربات پنالتی شکست دهد و به این ترتیب قهرمان این فصل از رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، سویا تیمی است که به عنوان پادشاه لیگ اروپا شناخته می شود چرا که آن ها با این قهرمانی، به تعداد هفت قهرمانی در لیگ اروپا رسیدند و اکنون پر افتخار ترین تیم تاریخ این رقابت ها هستند.

سویا سه بازیکن آرژانتینی در ترکیب خود داشت که در ترکیب تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر نیز حضور داشتند. مونتیل، پاپو گومز و آکنیا سه بازیکنی بودند که به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به قهرمانی رسیدند. آن ها شب گذشته در سویا نیز موفق شدند قهرمان این فصل از رقابت های لیگ اروپا شوند و به این ترتیب تبدیل به سه بازیکنی شدند که در این فصل از رقابت ها هم قهرمان جام جهانی و هم قهرمان لیگ اروپا می شوند.

مونتیل همان بازیکنی است که پنالتی قهرمانی آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم ملی فرانسه را زد. او شب گذشته هم پنالتی قهرمانی سویا مقابل آ اس رم را در فینال لیگ اروپا زد و نشان داد که یک پنالتی‌زن ماهر است.

1471