پرسپولیس با دروازه‌بان برزیلی به توافق اولیه رسید

پرسپولیس با دروازه‌بان برزیلی به توافق اولیه رسید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسولیس که برای جانشینی احمد گوهری با یک دروازه‌بان برزیلی مذاکراتی داشته، به توافقاتی دست پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس پس از جدایی احمد گوهری به دلیل پُر شدن لیست بزرگسالان این تیم، به شدت به دنبال جذب یک دروازه‌بان زیر 23 سال است تا یک ذخیره مطمئن برای بیرانوند در تیم پرسپولیس وجود داشته باشد.

در این راستا نیز پس از ناکامی سرخ‌ها در جذب خالدآبادی، کادر فنی پرسپولیس به دنبال انتخاب یک دروازه‌بان زیر 23 سال خارجی بود و ظاهراً توافقاتی نیز با یک دروازه‌بان برزیلی داشته و تنها مذاکره بر سر جزئیات قرارداد باقی مانده است.

ژوآئو پائولو دروازه‌بان 22 ساله تیم چاپه‌کوئنسه برزیل که در سال 2021 سابقه 18 بازی برای این تیم در سری A برزیل دارد گزینه سرخ‌ها برای خط دروازه است. شنیده می‌شود توافقات اولیه نیز برای انتقال قرضی این بازیکن از باشگاه برزیلی به پرسپولیس انجام شده و تنها توافق بر سر مبلغ حق رشد و برخی توافقات جزئی باقی مانده است.

پائولو همچنان با باشگاه چاپه‌کوئنسه قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس قصد دارد با پرداخت مبلغ 250 هزار دلار به مدت یک فصل به‌صورت قرضی این بازیکن را به خدمت بگیرد.

1999