دلیل درگیری گواردیولا و هالند در بازی مقابل برنلی

دلیل درگیری گواردیولا و هالند در بازی مقابل برنلی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی راجع به درگیری اش با ارلینگ هالند در بین دو نیمه بازی با برنلی توضیح داد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدار افتتاحیه لیگ برتر انگلیس میان دو تیم برنلی و منچسترسیتی در ورزشگاه ترف مور برگزار شد که در نهایت سیتیزن ها با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. ارلینگ هالند دو بار در نیمه اول و رودری گلزنان سیتیزن ها در این بازی بودند تا مدافع عنوان قهرمانی به راحتی در اولین بازی خود به پیروزی برسد. 

به نقل از سایت گل، پس از سوت پایان نیمه اول، در حالی که تمام بازیکنان در حال رفتن به سوی رختکن بودند، دوربین های تلویزیونی به سمت پپ گواردیولا و ارلینگ هالند معطوف شدند که انگار در حال جروبحث بودند. گواردیولا در این باره گفت: "ارلینگ همیشه توپ می خواهد. او به هم تیمی هایش می گوید که توپ را به من بدهید تا کارم را انجام دهید. اما وقتی 2 الی 3 دقیقه تا پایان نیمه باقی مانده و کواچیچ و رودری توپ را از دست می دهند. ارلینگ توپ را می خواست و برناردو کار درستی کرد که به او پاس نداد. البته فکر کنم مشکلی نداشته باشد. او 2 گل به ثمر رساند و همه از این پیروزی خوشحال هستیم."

4416