رسمی؛ جدایی مدافع تاتنهام به مقصد بوندسلیگا

رسمی؛ جدایی مدافع تاتنهام به مقصد بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی – تاتنهام هاتسپر، جدایی بازیکن آکادمی خود، تانگانگا را به مقصد آگزبورگ و به شکل قرضی، تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، انتقال تانگانگا به تیم آلمانی در صورت شکل گرفتن شرایطی خاص، دائمی خواهد شد. این مدافع 24 ساله به ندرت توسط پوستکوگلو، سرمربی جدید تاتنهام، در مسابقات پیش فصل این تیم، مورد استفاده قرار گرفت و در سه بازی ابتدایی تاتنهام در لیگ نیز، فرصت بازی را پیدا نکرد. او در کل طول تابستان به جدایی از تیم لندنی لینک شده بود و حالا جدایی او رسمی شده است.

بیانیه ای از طرف تاتنهام اینگونه جدایی او را تایید کرد:" ژافت تانگانگا، برای ادامه فصل 24-2023، به تیم آلمانی آگزبورگ پیوست. قرارداد او در صورت شکل گرفتن شرایطی خاص، دائمی خواهد شد. او که محصول آکادمی تیم ما به شمار می‌رفت، راه خود را تا رسیدن به تیم اصلی ادامه داد و در سال 2019، در دور سوم جام اتحادیه، اولین بازی اش را برای تیم بزرگسالان تاتنهام به انجام رساند. او در مجموع، در تمام مسابقات، 50 بار برای تیم ما به میدان رفته است."

او توسط ژوزه مورینیو به مهره ثابت تیم تاتنهام تبدیل شد و حتی پس از جدایی این سرمربی پرتغالی و در زمان نونو اسپریتو سانتو نیز به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خط دفاع تاتنهام بود اما پس از آن موفق نشد تا جایگاه خود در این تیم را حفظ کند و در نهایت از تیم دوران کودکی خود جدا شد.

2102