سورپرایز مورایس؛ سلام پهلوان

سورپرایز مورایس؛ سلام پهلوان

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از نکات ویژه بازی دیشب سپاهان و آلمالیق، حضور احسان پهلوان در ترکیب اصلی تیمش بود.

به گزارش فوتبالی،  ژوزه مورایس ترکیب سپاهان را با یک غافلگیری بزرگ به زمین فرستاد. عیسی آل‌ کثیر و شهریار مغانلو دو ستاره خط حمله زردپوشان جایی در ترکیب اصلی نداشتند و یک بازیکن سرشناس، پس از مدت‌ها در جمع یازده نفر دیده می‌شد. البته رضا اسدی بازیکنی بود که به جای این دو مهاجم نام‌آشنا به خط حمله رفت و پهلوان در خط هافبک حضور پیدا کرد.

احسان پهلوان که در بازی قبلی آلمالیق ازبکستان برای کشتن وقت در دقیقه 90 به میدان آمد در بازی برگشت به بازیکن فیکس ژوزه مورایس تبدیل شد. 

پهلوان پیش از این هم در لیگ برتر نقشی مشابه بازی رفت با آلمالیق را داشت و بیشتر زمانی به بازی می‌آمد که زمان بازی را بگذراند. او در کل حدود 30 دقیقه برای زردپوشان در لیگ برتر بازی کرد. آمار بازی نشان می‌دهد که این بازیکن عملکرد خوبی در دیدار دیشب داشته است. منطقه بازی او جناح چپ بود که به صورت کامل زمین خودی و زمین حریف را پوشش داد. 

پاس‌هایی به زمین حریف و حرکات دفاعی در زمین خودی، نشان داد که براساس خواسته مورایس، پهلوان قرار است در هر دو فاز به تیمش کمک کند. شاید نمره قبولی او در این بازی مجوزی باشد برای حضورش در ترکیب اصلی در لیگ و بازگشت به روزهایی که بازیکن موثر و غیرقابل جانشینی برای پرسپولیس و فولاد بود.

4326