ایلکای گوندوغان پدیده رئال مادرید را مسوت اوزیل جدید خواند

ایلکای گوندوغان پدیده رئال مادرید را مسوت اوزیل جدید خواند

پایگاه خبری فوتبالی- ایلکای گوندوگان هافبک بارسلونا، آردا گولر ستاره رئال مادرید را با مسعود اوزیل مقایسه کرد.

به گزارش فوتبالی ، آردا گولر در تابستان از فنرباغچه ترکیه با مبلغ اولیه ۲۰ میلیون یورو و ۱۰ میلیون یورو پاداش توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد. این مبلغ به طور قابل توجهی بالاتر از بند آزادسازی ۱۷.۵ میلیون یورویی گزارش شده برای این بازیکن بود که برای شکست دادن بارسلونا در راه امضای قرارداد با گولر پرداخت شد. این بازیکن جوان توسط بسیاری از هم تیمی هایش در رئال مادرید از جمله برنده توپ طلا، لوکا مودریچ، به عنوان یک ستاره آینده مورد تحسین قرار گرفته است و حالا گوندوغان او را به اوزیل تشبیه کرده است که زمانی مورد علاقه بسیاری از هواداران رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو بود.

گوندوغان در گفتگو با شبکه AA SPOR ترکیه گفت: "گولر به رئال مادرید رفت زیرا او  یک بازیکن فوتبال بسیار با استعداد است. من با رودیگر صحبت کردم، او آردا را بسیار دوست دارد. او در ابتدا مشکلات بدنی داشت و به دلیل مصدومیت نتوانست فصل را شروع نمی کند اما گولر بسیار با استعداد است و حتی خود اوزیل هم همین را می گوید. اگر یک فوتبالیست ترکیه ای شبیه به مسعود اوزیل باشد، نام او آردا گولر است. من آینده او را درخشان می بینم."

گولر هنوز اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام نداده است زیرا از زمان انتقال تابستانی خود با سه مصدومیت جدی مواجه شده است. او در ماه آگوست تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته بود. گولر در صورت آمادگی می‌توانست بدون شک در ترکیب ترکیه برای دو بازی آینده آنها مقابل آلمان و ولز نیز قرار داشته باشد.

۱۰۰۹