دلیل استفاده هافبک لیورپول از محافظ دهان از زبان خودش

دلیل استفاده هافبک لیورپول از محافظ دهان از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی - واتارو اندو در این باره توضیح داد که چرا از محافظ دهان استفاده می کند که البته تنها دلیل آن، محافظت از دندان هایش نیست.

به گزارش فوتبالی، هافبک ژاپنی پس از درخشش در باشگاه اشتوتگارت آلمانی در تابستان گذشته به لیورپول ملحق شد.  این بازیکن از زمان انتقال به آنفیلد 21 بازی در همه تورنمنت ها داشته که دو گل زده که یکی از گلهایش در مقابل فولام در ماه گذشته بود. 

اندو در طول بازیها از محافظ دهان استفاده می کند و حالا خودش می گوید که تنها دلیل این کار، محافظت از دندان هایش نیست. هافبک ژاپنی در مصاحبه با اسکای اسپورت  گفت که یک دندانپزشک ژاپنی در زمان حضورش در فوتبال آلمان به او گفته که از این محافظ استفاده کند و این محافظ به او کمک می کند که بیشتر در حس و حال بازی قرار بگیرد و تمرکز بهتری داشته باشد. 

بازیکن لیورپول در این باره در کتاب بیوگرافی خود توضیح داده بود:"از فص 21-2020 به بعد، شروع به استفاده از محافظ دهان در جریان بازیها کردم. حالا برای من این وسیله به حدی مهم است که می ترسم که بدون آن فوتبال بازی کنم.  در  ابتدا وقتی که با یک دندانپزشک ژاپنی به نام میاگاوا در آلمان ملاقات کردم، به من توصیه کرد که از ان استفاده کنم. دکتر میاواگا به من گفت:" حتی میمون ها هم داندان های زیبایی دارند. فقط انسان ها هستند که دندان هایشان را از دست می دهند. قرار گرفتن فک در مکان مناسب خود باعث می شود تا از  نظر ذهن و بدن بهبود پیدا کنی. " بهترین ویژگی محافظ دهان این است که از دندان هایت محافظت می کند. فوتبال یک ورزش فیزیکی است و ممکن است که دندان هایت در برخورد بشکنند.  اولین هدفم این بود. "

4125