ابهامات ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

ابهامات ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس هر بازی نسبت به بازی قبلی مشکلات بیشتری برای چیدن ترکیب اصلی تیمش دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس عصر فردا در شرایطی مقابل نساجی به میدان خواهد رفت که علی نعمتی محروم است، محمدحسین کنعانی زادگان تکلیف نامشخصی دارد و ظاهرا میلاد سرلک سرما خورده و فرشاد فرجی هم وضعیت مبهمی برای این بازی دارد.

در صورتی که بازیکنانی مانند فرجی و سرلک نتوانند به بازی برسند شاید شاهد حضور چهره‌های جدیدی مانند محمدمهدی احمدی در ترکیب اصلی باشیم. احمدی جوان بازیکنی است که فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و گفته می‌شد که قرار است در پست دفاع چپ به میدان برود. بازیکنی که گفته می‌شد فصل گذشته در تمرینات این تیم عالی بوده و قرار است پدیده پرسپولیس شود. او نه تنها سال گذشته که حتی امسال هم فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکرد و جلوی شمس آذر، فقط 14 دقیقه در میدان بود و حالا باید دید او جای نعمتی را در ترکیب اصلی خواهد گرفت یا نه.

با توجه به مصاحبه یحیی گل‌محمدی که گفته مشکلات کنعانی‌زادگان حل شده احتمال بازگشت این مدافع به ترکیب اصلی هم وجود دارد. در مورد فرجی هم گفته می‌شود در صورت صلاحدید یحیی گل‌محمدی شاید با آتل دست در این بازی به میدان برود و همه منتظرند ببینند که یحیی از کدام یک از این دو مدافع در کنار گولسیانی بازی خواهد گرفت.

اگر سرلک به بازی نرسد شاید سینا اسدبیگی را بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی ببینیم که البته مسعود ریگی شانس بیشتری دارد و بعید به نظر می‌رسد که شاهد حضور دو هافبک دفاعی در میدان باشیم. 

4326