آقاسی: همه همدل هستیم که فقط خوب بازی کنیم و ببریم

آقاسی: همه همدل هستیم که فقط خوب بازی کنیم و ببریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: به قول آقا شجاع من هم شخصا جدول را زیاد پیگیری نمی‌کنم. با بچه‌ها که صحبت می‌کنیم، همه همدل هستیم که فقط خوب بازی کنیم و ببریم.

به گزارش فوتبالی، دوتیم تراکتور و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال، امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر تراکتور به اتمام رسید.

عارف آقاسی پس از این پیروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که در درجه اول همه صحیح و سالم از زمین بیرون آمدند. گل من هم حاصل تلاش بچه‌ها بود و همه زحمت کشیدند. خدا را شکر بردیم و دل هواداران را شاد کردیم.

او در خصوص شوتی که باعث باز شدن دروازه صنعت نفت شد، توضیح داد: شرایط پیش آمد و شوت زدم. خدا را شکر که گل شد.

آقاسی درباره شانس تراکتور برای صعود به رتبه‌های بالاتر و قهرمانی گفت: به قول آقا شجاع من هم شخصا جدول را زیاد پیگیری نمی‌کنم. با بچه‌ها که صحبت می‌کنیم، همه همدل هستیم که فقط خوب بازی کنیم و ببریم.

مدافع تراکتور در رابطه با بازی در کنار شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: آقا شجاع نیاز به تعریف ندارد و هر کسی که کنار ایشان بازی می‌کند، از لحاظ فوتبالی ۲-۳ لول بالا می‌رود. من هم خدا را شکر می‌کنم که امسال کنار ایشان هستم.

آقاسی درباره اعتماد پاکو خمس به او و حضورش در بیشتر مسابقات بدون مصدومیت گفت: از ایشان تشکر می‌کنم و خدا را شکر مصدوم نشده‌ام. دیگر این حرف را به زبان نیاورید.

او در پاسخ به این سوال در صورتی که مدت بیشتری کنار شجاع بازی می‌کرد، موفق به ثبت رکورد می‌شدند، گفت: همیشه این بحث را با هم داریم و می‌گویم کاش زودتر کنار شما بودم و حداقل جوان بودم و کنار شما یاد می‌گرفتم. چنین بازیکنانی در فوتبال ایران کلیدی هستند و ما باید کنار ایشان و امثال ایشان تجربه کسب کنیم.

آقاسی درباره احتمال حضورش در لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا گفت: من تمرین و تلاشم را می‌کنم و امیرخان تصمیم‌گیرنده است. ان شاء الله بتوانم دعوت شوم و کمک کنم. آرزوی هر کسی است که به تیم ملی دعوت شود.

2636