مدافع میانی تراکتور و گلی در سطح اروپا! (ویدیو)

مدافع میانی تراکتور و گلی در سطح اروپا! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- عارف آقاسی موفق شد امروز گل زیبایی مقابل نفت آبادان به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، امروز روز موفقیت‌آمیزی برای قرمزپوشان تبریز بود و شاگردان خمز توانستند عملکرد کم نظیری پیش چشم هواداران خود به نمایش بگذارند و در نهایت با نتیجه مقتدرانه 3 بر صفر صنعت نفت را شکست دادند.

اما شروع کننده آتش‌بازی تی‌تی‌ها و شکننده قفل دروازه صنعت نفت، کسی نبود جز عارف آقاسی، مدافع پیش تاخته تراکتور که در صحنه گل تا نزدیکی محوطه جریمه حریف پیش رفته بود.

عارف در دقیقه 25 بازی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از عبور از یک بازیکن، با یک ضربه قدرتمند پای چپ توپ را از فاصله دور به تور دروازه صنعت نفت چسباند تا صدای تشویق هواداران استادیوم را پر کند.

این بازیکن به خاطر عملکرد فوق‌العاده با پیراهن فولاد، پیش از شروع فصل از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال به شمار می‌رفت و چیزی نمانده بود آبی‌پوش شود، اما مدیران تراکتور با یک پیشنهاد جذاب او را در لحظات آخر از چنگ استقلال درآوردند و به اصطلاح هایجک کردند تا آقاسی در فصل جدید برای تراکتور به میدان برود.

البته آقاسی شروع فصل را کمی ضعیف آغاز کرد و هنوز در ترکیب تراکتور جا نیفتاده بود، ولی امروز با سوپرگلی که به ثمر رساند، هم توجه هواداران و هم توجه پاکو خمز را به خود جلب کرد.

ویدیوی این گل جذاب و دیدنی را در زیر تماشا کنید.

سوپرگل عارف آقاسی به نفت آبادان

7474