گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟ 

به گزارش فوتبالی، کایسری اسپور در بازی عقب افتاده از هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه به مصاف فاتح کاراگومروک رفت و با نتیجه پر گل چهار بر یک شکست خورد. علی کریمی 69 دقیقه در زمین حضور داشت و مجید حسینی به دلیل حضور در تیم ملی غایب بود. اما در هفته بیستم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور میهمان گالاتاسرای بود و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد. علی کریمی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 89 تعویض شد و مجید حسینی هم همانند دیدار قبل غایب بود. کایسری اسپور درحال حاضر با 29 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

آ.اس.رم در حضور سردار آزمون در رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با یک گل مقابل لاتزیو شکست خورد. سردار آزمون از دقیقه 58 به بازی آمد و در دقیقه 10+90 از بازی اخراج شد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در دور پنجم جام حذفی پرتغال با سه گل مغلوب لیریا شد. امیر عابدزاده در این دیدار نیمکت نشین بود. ماریتیمو در هفته هفدهم لیگ 2 پرتغال مقابل آکادمیکو ویسئو به تساوی یک - یک دست یافت. ماریتیمو با 28 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ 2 پرتغال قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

در دیگر دیدار جام حذفی پرتغال ژیل ویسنته با نتیجه سه بر یک آمارانته را شکست داد. علی علیپور در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. اما در هفته هفدهم لیگ برتر پرتغال ژیل ویسنته در غیاب علیپور به مصاف استرلا آمادورا رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. ژیل ویسنته با 16 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

هال سیتی در هفته بیست و هفتم چمپیونشیپ انگلیس با نتیجه دو بر یک مقابل نورویچ شکست خورد. اللهیار صیادمنش در این دیدار غایب بود. هال سیتی با 39 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

* باقی لژیونرها به دلیل تعطیلی لیگ ها و یا حضور در تیم ملی، بازی نکردند.

2636