عطش عجیب تراکتور؛ تیمی که عاشق جذب وینگر است!

عطش عجیب تراکتور؛ تیمی که عاشق جذب وینگر است!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور دومین خرید خود را به جذب وینگر اختصاص داده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور با جدایی آلوارو خیمنز دو جای خالی در لیست نفرات خود داشت که گفته می‌شد سیاست این تیم جذب دو بازیکن در پست‌های مهاجم نوک و هافبک دفاعی است ولی مصدومیت ناگهانی و غیرقابل ‌پیش‌بینی محمد قنبری و عارف رستمی در تعطیلات نیم‌فصل باعث شد این تیم به خریدهایی در پست وینگر هم فکر کردند.

تی‌تی‌ها که خرید زمستانی اول خود را به جذب یک مهاجم هندوراسی اختصاص دادند، امروز خبر از خرید سجاد آشوری وینگر ۳۱ ساله ذوب‌آهن دادند تا با حضور این بازیکن، لیست تراکتور پر شده باشد و حالا باید تی‌تی‌ها در صورت خرید جدید نام بازیکنی را از لیست خارج کنند؛ موضوعی که ممکن است برای یک یا دو بازیکن رخ دهد.

اما نکته عجیب خرید جدید تراکتور اینجاست که این تیم حتی در صورت مصدومیت قنبری و رستمی باز هم نیاز مبرمی به حضور وینگر نداشت. امیرحسین حسین‌زاده، مهدی هاشم‌نژاد، سیامک نعمتی و گوستاوو واگنین چهار بازیکنی هستند که توانایی بازی در پست وینگر را دارند و شاید جالب باشد بدانید که رومل کیوتو هم توانایی بازی در این پست را داراست.

با این وجود تراکتور با جذب آشوری نشان داد همانند اوایل فصل علاقه شدیدی به جذب وینگر دارد؛ همانند زمانی که پرشورها به شدت خواهان جذب مهاجم خارجی بودند ولی امیرحسین حسین‌زاده به عنوان یک لژیونر به تراکتور پیوست و از وی با لفظ «مهاجم» نام برده شد!

نکته جالب دیگر اینکه بدانید قرمزها در حال رایزنی برای جذب یک وینگر دیگر هم هستند که البته هنوز شرایط این بازیکن برای پیوستن به تراکتور مشخص نیست. به نظر می‌رسد خریدهای تراکتور در زمستان با جذب یک الی دو بازیکن دیگر به پایان برسد.

1997