جواب منفی کاپیتان منچستریونایتد به پیشنهاد وسوسه انگیز الهلال

جواب منفی کاپیتان منچستریونایتد به پیشنهاد وسوسه انگیز الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد پیشنهاد الهلال عربستان را رد کرده تا به فوتبالش در الدترافورد ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، برونو فرناندز جزو بازیکنانی است که الهلال قصد داشت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. آن ها در تابستان موفق شدند بازیکنان بزرگی نظیر نیمار، میتروویچ، سرگی میلینکوویچ ساویچ و کالیدو کولیبالی را به خدمت بگیرند و حالا می خواستند برای تقویت تیم خود، کاپیتان منچستریونایتد را به خاورمیانه بیاورند. الهلال در بازار نقل و انتقالات به دنبال خرید یک هافبک بود. 

به نقل از رکورد، الهلال پیشنهاد سنگینی به برونو فرناندز ارائه داد که به هر حال با مخالفت کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد مواجه شد و این ستاره خلاق اعلام کرد که به شیاطین سرخ وفادار است و فعلاً نمی خواهد از لیگ برتر انگلیس برود. هدایت الهلال به عهده ژرژ ژسوس سرمربی سابق برونو است.

الهلال عربستان در حال حاضر در صدر جدول لیگ حرفه این عربستان قرار دارد، اما شاگردان اریک تن هاگ اصلاً وضعیت جالبی در لیگ برتر انگلیس ندارند. آن ها از 22 بازی تنها توانسته 35 امتیاز جمع آوری کنند و با تاتنهام رده چهارمی، اختلاف 9 امتیازی دارند که به نظر می رسد کار برونو فرناندز و یارانش برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، بسیار سخت باشد.

4416