گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته‌ اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟   

به گزارش فوتبالی، از رقابتهای سوپر لیگ ترکیه شروع کنیم. کایسری اسپور در هفته بیست و چهارم به مصاف غازی عینتاب رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. علی کریمی در این دیدار غایب بود. کایسری اسپور با 28 امتیاز در رده سیزدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

سعید مهری (آپوئل قبرس)

آپوئل قبرس در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر قبرس موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر یک کارمیوتیسا را شکست دهد. سعید مهری که از دقیقه 66 وارد زمین شده بود در دقیقه 71 پاس گل چهارم تیمش را ارسال کرد. اما در هفته بیست و سوم این رقابت ها آپوئل پذیرای لارناکا بود که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید. مهری همانند بازی قبل به عنوان یار تعویضی به بازی آمد و از روی نقطه کرنر پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. آپوئل با 52 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قبرس قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در روزی که امیر عابدزاده را درون دروازه داشت موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد بنفیکا B عبور کند. ماریتیمو تا پایان هفته بیستم لیگ 2 پرتغال با 34 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال میهمان بنفیکا بود و با سه گل مغلوب این تیم شد. علی علیپور از دقیقه 59 وارد بازی شد و نمره فنی 6.2 را کسب کرد. ژیل ویسنته با 22 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

* دیگر لژیونرها به دلیل تعطیلی لیگها و یا حضور در تیم ملی، بازی نکردند.

2636