برد خانگی اینتر و تساوی خارج از خانه دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

برد خانگی اینتر و تساوی خارج از خانه دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- دور رفت مرحله ۱/۸ نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با برتری خانگی اینتر و تساوی خارج از خانه دورتموند پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم اینتر نائب  قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان اروپا در دیدار رفت از مرحله ۱/۸ نهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا رفت و در  یک دیدار خانگی حریف خود را با  نتیجه ۱-۰ شکست داد. در نیمه اول علی رغم تلاش تیم میزبان و حملات حاصلی برای تیم میزبان حاصل نشد و این تیم بازی با نتیجه ۰-۰ در نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم تلاش های اینتر گلزنی به تیم اتلتیکو مادرید بیشتر شد اما بی دقتی مهاجمان تیم ایتالیایی و درخشش یان اوبلاک دروازه بان تیم اسپانیایی مانع از گلزنی شاگردان سیمونه اینزاگی شد تا اینکه در دقیقه ۷۸ روی پاس لائوتارو مارتینز و ضربه مارکو آرناتوویچ تیم اینتر به گل رسید و در نهایت این بازی با حساب ۱-۰ به سود تیم ایتالیایی به پایان رسید.

در دیگر دیدار این مرحله تیم دورتموند در  خارج از خانه مقابل پی اس وی آیندهوون هلند به میدان رفت و بازی ۱-۱ مساوی به پایان رسید. در نیمه اول دونیل مالن مهاجم هلندی دورتموند به ضربه دیدنی خود از پشت محوطه جریمه دروازه تیم میزبان را در فیلیپس آرنا شهر آیندهوون باز کرد و نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان ادین ترزیچ تمام شد اما در نیمه دوم تیم هلندی به بازی برگشت و روی خطای پنالتی متس هوملس بر روی بازیکن آیندهوون در دقیقه ۶۲ تیم هلندی توسط بهترین گلزن این فصل خود یعنی لوک دی یونگ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زد و در نهایت این بازی با حساب بازی ۱-۱ مساوی به پایان رسید.

۱۰۰۹