موقعیت غیر معمول کمال؛ باید برای شکست دادن پرسپولیس بجنگی!

موقعیت غیر معمول کمال؛ باید برای شکست دادن پرسپولیس بجنگی!

پایگاه خبری فوتبالی – کامیابی‌نیا بازی رفت ذوب آهن در مقابل پرسپولیس را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه فولادشهر تیم ذوب آهن میزبان پرسپولیس خواهد بود. این بازی آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر است و دومین رویارویی نمایندگان تهران و اصفهان در این هفته پس از بازی روز گذشته استقلال و سپاهان محسوب می‌شود. 

در میان بازیکنان ذوب آهن دو نفر هستند که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند. شایان مصلح و کمال کامیابی‌نیا. این بازی برای این دو نفر بازی ویژه‌ای است اما موضوع برای کامیابی‌نیا بسیار متفاوت‌تر است.

او که کاپیتانی پرسپولیس را هم تجربه کرده است در پایان فصل گذشته در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و بدون این که سر و صدایی ایجاد کند یا حاشیه‌سازی کند به ذوب آهن پیوست.

هواداران پرسپولیس از این که کمال به این شکل از تیم‌شان جدا شد بسیار ناراحت شدند و از او به خاطر زحماتی که برای پرسپولیس کشید حسابی تشکر کردند. آنها منتظر بودند کامیابی‌نیا با تیمش مقابل پرسپولیس قرار بگیرد و تا با کمل دیداری تازه کنند. اما مصدومیت او در پیش‌فصل باعث شد کمال بازی با پرسپولیس در تهران را از دست بدهد.

کمی بعد هم کامیابی‌نیا در یک مصاحبه تصویری اینترنتی طاقت خودش را از دست داد و نتوانست ناراحتی‌اش را بابت کنار گذاشته شدن از پرسپولیس در دلش نگه دارد. کمال به این اعتراض داشت که او را با 35 سال سن و به بهانه سن و سال زیاد از تیم کنار گذاشتند اما یک هافبک 33 ساله (احتمالا مسعود ریگی) را به جای او جذب کرده‌اند.

حالا بازی برگشت دو تیم از راه رسیده است اما مشخص نیست کامیابی‌نیا در مقابل پرسپولیس به میدان برود یا نه. چون او در هر دو بازی آخر تیمش فقط یک دقیقه فرصتِ بازی پیدا کرده است.

او بعد از این که 4 هفته ابتدایی لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داد کمابیش در همه مسابقات ذوب آهن (به جز بازی با تراکتور) برای تیمش به زمین رفته است. از 83 دقیقه در بازی با صنعت نفت تا یک دقیقه در دو بازی آخر ذوب مقابل گل‌گهر سیرجان و ملوان.

هواداران پرسپولیس دوست دارند یک بار دیگر کمال را در زمین ببینند. حتی اگر در مقابل تیم خودشان بازی کند. او سال‌ها برای موفقیت پرسپولیس در زمین فوتبال جنگید اما امروز در یک موقعیت غیر معمول باید برای شکست دادن این تیم بجنگد. البته اگر در مقابل پرسپولیس بازی کند. تصمیم‌گیری در این باره بر عهده محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن است.

1359