توقف رئال مادرید در شب درخشش ستاره برزیلی

توقف رئال مادرید در شب درخشش ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و هفتم لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های این هفته لالیگا، تیم‎های رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا در برابر هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه تساوی 2-2 به اتمام رسید و امتیازات میان دو تیم تقسیم شد.

در دقیقه 27 بازی، هوگو دورو، مهاجم اسپانیایی والنسیا دروازه آندریا لونین را باز کرد و تیمش را پیش انداخت. رئال مادرید که تا پیش از این گل کنترل بازی را در دست داشت، در شوک فرو رفت و خفاش‌ها از همین فرصت استفاده کردند و ضربه بعدی را به پیکره رئال مادرید فرود آوردند.

یارمچوک، دیگر مهاجم والنسیا در این مسابقه زننده دومین گل بازی بود. شرایط دوباره در ورزشگاه مستایا پیچیده شده بود. کهکشانی‌ها در فصول اخیر بارها در این ورزشگاه به مشکل خورده بودند.

والنسیا آماده می‌شد که با یک برد شیرین به رختکن برود، اما وینیسیوس جونیور در دقایق پایانی نیمه نخست یکی از گل‌ها را جبران کرد تا امید به اردوی تیم میهان بازگردد.

شاگردان کارلتو در نیمه دوم کار را تهاجمی آغاز کردند. کهکشانی‌ها که نمی‌خواستند دست خالی از مستایا خارج شوند، به فشار حملات خود اضافه کردند تا اینکه در دقیقه 76، ستاره برزیلی رئال مادرید دوباره برای تیمش گلزنی کرد و حساب کار را به تساوی کشاند.

در دقایق پایانی داور یک پنالتی به سود والنسیا اعلام کرد اما داوران اتاق وار پس بررسی صحنه، تصمیم داور را رد کردند تا والنسیای میزبانی در آخرین دقایق صاحب یک فرصت عالی برای کسب پیروزی نشود.

1428