گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابتهای لیگ ستارگان قطر آغاز می کنیم. الشمال در حضور کامل امید ابراهیمی به نتیجه تساوی بدون گل مقابل معیذر دست یافت. الشمال با 12 امتیاز در رده دهم جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن)، کریم انصاری فرد (آریس سالونیک)

در چارچوب رقابتهای هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن موفق شد با نتیجه چهار بر دو از سد گانینا عبور کند. احسان حاج صفی 90 دقیقه در زمین حضور داشت. 

در دیگر دیدار هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان آریس سالونیک در حضور یک نیمه‌ای کریم انصاری فرد با دو گل مغلوب پاناتینایکوس شد. 

اما آریس سالونیک و آ.ا.ک آتن در هفته بیست و ششم به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و با نتیجه تساوی 3-3 به پایان رسید. احسان حاج صفی به طور کامل برای تیمش بازی کرد و کریم انصاری فرد ابتدای نیمه دوم از زمین خارج شد. آ.ا.ک آتن با 59 امتیاز در رده دوم و آریس سالونیک با 42 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرتغال با نتیجه دو بر یک سانتاکلارا را شکست داد. مهدی طارمی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود. اما در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال پورتو پذیرای بنفیکا بود و با نتیجه پر گل پنج بر صفر پیروز شد. طارمی همانند بازی قبل غایب بود. پورتو با 52 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

اتحاد کلبا در شب گلزنی مهدی قایدی با نتیجه دو بر یک مغلوب البطائح شد. قایدی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و تک گل تیمش را به ثمر رساند. اتحاد کلبا تا پایان هفته پانزدهم لیگ امارات با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هلند فاینورد با نتیجه دو بر یک خرونینگن را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد. علیرضا جهانبخش در این دیدار غایب بود. اما در هفته بیست و چهارم اردیویژه فاینورد میهمان آیندهوون صدرنشین بود که این دیدار با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید. جهانبخش در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. فاینورد در رده دوم جدول قرار دارد.

سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

شباب الاهلی در شبی که سعید عزت اللهی برای اولین بار فیکس شد و به طور کامل بازی کرد، با سه گل از سد خورفکان گذشت. شباب الاهلی با 30 امتیاز در رده سوم جدول لیگ امارات قرار دارد.

محمد امین حزباوی (السد)

در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر السد پذیرای قطر اس سی بود و با سه گل پیروز شد. محمد امین حزباوی به طور کامل در این دیدار بازی کرد. السد صدرنشین جدول لیگ ستارگان قطر است.

محمد محبی (روستوف)

درچارچوب رقابتهای هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه روستوف به مصاف کریلیا رفت و با دو گل پیروز شد. محمد محبی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت، در دقیقه 5+90 تعویض شد. روستوف تا پایان هفته نوزدهم با 24 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

وسترلو در حضور 17 دقیقه‌ای اللهیار صیادمنش با یک گل مغلوب شارلوا شد. وسترلو در رده یازدهم جدول لیگ برتر بلژیک قرار دارد.

محمد قربانی (اورنبورگ)

اورنبورگ در هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه به تساوی یک - یک مقابل زسکا مسکو دست یافت. محمد قربانی در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد. اورنبورگ با 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور در حضور 69 دقیقه‌ای علی کریمی با سه گل مغلوب ریزه اسپور شد. مجید حسینی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود. کایسری اسپور در رده یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

کسری طاهری (روبین کازان)

روبین کازان در شب نیمکت نشینی کسری طاهری به مصاف کراسنودار رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. روبین کازان تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه با 29 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

سامان قدوس (برنتفورد)

درچارچوب رقابتهای هفته بیست و هفتم لیگ جزیره، برنتفورد پذیرای چلسی بود و به نتیجه تساوی 2-2 مقابل میهمانش دست یافت. سامان قدوس در این دیدار نیمکت نشین بود. برنتفورد با 26 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده در شب گلزنی احمد نوراللهی با نتیجه سه بر دو الجزیره را از پیش رو برداشت. الوحده درحال حاضر با 27 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ امارات قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

آ.اس. رم در شبی که سردار آزمون فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد با نتیجه پرگل چهار بر یک مونزا را شکست داد. آ.اس. رم تا پایان هفته بیست و هفتم سری آ در رده پنجم جدول قرار دارد. 

سعید مهری (آپوئل)

آپوئل قبرس در دومین هفته بازی‌های گروه قهرمانی لیگ قبرس با یک گل مقابل پافوس به برتری رسید. سعید مهری از دقیقه 57 وارد بازی شد. آپوئل با این پیروزی ۶۳ امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در چارچوب هفته بیست‌ و چهارم لیگ برتر پرتغال در خانه کاسا پیا با تساوی بدون گل متوقف شد. علی علیپور در این دیدار در ترکیب اصلی قرار نداشت و از دقیقه ۶۴ وارد زمین شد. ژیل ویسنته با این تساوی 27 امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند.

علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان در هفته بیست و سوم لیگ برتر لهستان برابر راکو چستوهووا با نتیجه چهار بر صفر شسکت خورد. علی قلی زاده که در ترکیب اصلی حضور داشت در دقیقه 81 تعویض شد. لخ پوزنان در رده چهارم جدول قرار دارد.

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

آدانا دمیر اسپور در حضور کامل میلاد محمدی فاتح کاراگومروک را با یک گل شکست داد. آدانا دمیراسپور در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپر لیگ ترکیه، با 35 امتیاز نهم است.

2636