تهمت‌های مشابه سرمربی پورتو به گواردیولا و توخل

تهمت‌های مشابه سرمربی پورتو به گواردیولا و توخل

پایگاه خبری فوتبالی – سرجیو کونسنسائو، سرمربی پورتو، میکل آرتتا را به توهین کردن به خانواده اش متهم کرده است و مشخص شده که با توجه به سابقه او در این زمینه، این اولین باری نیست که سرمربی پرتغالی چنین ادعاهایی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو، با گل دقایق پایانی گالنو شکست خورده بودند. بازی برگشت اینبار در ورزشگاه خانگی آرسنال برگزار شد و جز گل تروسارد در اواخر نیمه اول، توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا بازی پس از طی شدن 30 دقیقه وقت‌های اضافی، به ضربات پنالتی کشیده شود، جایی که آرسنال با نتیجه 4-2 و با خراب شدن آخرین ضربه پنالتی توسط خود گالنو، راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شد.

کونسیسائو که پیش‌تر برخوردی با کای هاورتز در کنار زمین نیز داشت، پس از بازی مکالمه ای تنش آمیز با آرتتا داشت و از دست دادن با این سرمربی اسپانیایی امتناع کرد. او در پایان بازی آرتتا را به توهین به خانواده اش متهم کرد.

این اتفاق یادآور تاریخچه اتهامات کونسنسائو به دیگر سرمربیان مطرح دنیای فوتبال بوده است. او پس از تقابل تیمش با منچستر سیتی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان سال 2020، سخنان پپ گواردیولا را "نا خوشایند" عنوان کرده بود و باز هم در ادامه همان فصل، توماس توخل، سرمربی وقت چلسی را به توهین کردن به خود متهم کرده بود. این مسئله باعث شده تا برخی ادعاهای این سرمربی پرتغالی را استراتژی قدیمی او بدانند، هرچند باشگاه آرسنال نیز، قویا مورد توهین قرار گرفتن او توسط سرمربی خود را تکیب کرده است.

2102