روز ویژه کنعانی در لیگ برتر؛ صدمین پنالتی پرسپولیس و اولین دبل باشگاهی

روز ویژه کنعانی در لیگ برتر؛ صدمین پنالتی پرسپولیس و اولین دبل باشگاهی

پایگاه خبری فوتبالی- پنالتی محمدحسین کنعانی‌زادگان جلوی پیکان، یک پنالتی خاص برای پرسپولیس بود و علاوه برآن باعث ثبت یک اتفاق ویژه برای مدافع ملی‌پوش قرمزها بود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان اوسمار ویرا در شرایطی با دو گل از سد پیکان گذشتند که گل اولشان توسط مدافع ملی‌پوش این تیم به ثمر رسید تا کنعانی‌زادگان زننده صدمین پنالتی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر باشد.  جدا از این مساله، کنعانی‌زادگان که در این بازی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، برای اولین بار، موفق به دبل در یک بازی باشگاهی شد. دبلی که او را بعد از زاهدی و گولسیانی، با چهار گل زده در رده سومین گلزن برتر فصل تیمش قرار داده است.

 او اولین بار در بازی مقابل قطر در تورنمنت چهار جانبه اردن موفق به ثبت بریس شده بود اما تا قبل از بازی با پیکان، نتوانسته بود در عرصه باشگاهی، چنین کاری را انجام دهد.  

برگردیم سراغ بحث پنالتی. قرمزهای پایتخت به طور میانگین در هر هفت مسابقه یک پنالتی از حریف خود گرفته‌اند. علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس با گل کردن 20 پنالتی، بالاتر از مجتبی محرمی با 17 گل از روی نقطه پنالتی ، در رتبه اول بهترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس از این حیث قرار دارد.

 پس از محرمی، انصاریان با 14 پنالتی در رتبه سوم و گولسیانی و پیوس با 11 پنالتی مشترکا در رتبه چهارم قرار دارند. 

7899