نقش بزرگ مسی در تمدید قرارداد سرمربی آرژانتین

نقش بزرگ مسی در تمدید قرارداد سرمربی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین فاش کرد که لیونل مسی نقش بزرگی در تمدید قرارداد او با آلبی سلسته داشته.

به گزارش فوتبالی، بعد از قهرمانی افسانه ای تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022، شایعات زیادی راجع به آینده لیونل اسکالونی، سرمربی این تیم به وجود آورد. او واقعاً انقلاب بزرگی در آرژانتین به وجود آورده و توانسته با این تیم به قهرمانی کوپا دل ری و جام جهانی برسد.

به نقل از سایت گل، اسکالونی سرانجام قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرد و راجع به نقش مسی در این موضوع گفت: "من با لئو و دیگر بازیکنان صحبت کردم. با لئو صحبت کردم، زیرا او کاپیتان تیم محسوب می شود. در همان روز بود که همه فکر می کردند من از آرژانتین خواهم رفت، اما لئو برخورد بسیار خوبی با من داشت. من با آنخل دی ماریا، لائوتارو مارتینز و بسیاری دیگر صحبت کردم و آن ها دوست داشتند که من در مقام سرمربی باقی بمانم. این بازیکنان از روز اول همراه من بودند و من عاشق آن هستم."

آرژانتین خودش را برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در رقابت های کوپا آمریکا در کشور ایالات متحده برگزار می شود آماده می کند و دو دیدار دوستانه با السالوادور و کاستاریکا در پیش رو دارد.

4416