پست اینستاگرامی رونالدو پس از ورود به اسلوونی

پست اینستاگرامی رونالدو پس از ورود به اسلوونی

یپایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال امشب (سه شنبه هفتم فروردین ماه) قرار است از ساعت 23:15 به مصاف تیم ملی اسلوونی برود و به این ترتیب یک بازی دوستانه را برگزار کند.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو که در بازی دوستانه تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی سوئد حضور نداشت و اکنون در بازی این تیم مقابل اسلوونی حضور پیدا می کند و باید دید که شرایط برایش در این بازی به چه شکل پیش می رود. رونالدو تاکنون 128 گل ملی به ثمر رسانده است و به دنبال این است که تعداد گل های ملی خود را افزایش بدهد.

کریستیانو رونالدو به تازگی پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. در این پست می بینیم که او تصویری را از درون هواپیما گذاشته است که در آن رونالدو در کنار دیوگو دالو مدافع کناری منچستر یونایتد نشسته است. رونالدو همچنین تصاویری را از فرودگاه و لحظه پیاده شدن از هواپیما در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است و نوشته است:" اسلوونی "

تیم ملی پرتغال رقابت های یورو 2024 را پیش رو دارد و رونالدو می خواهد با آمادگی کامل به این رقابت ها برسد. جام ملت های اروپای پیش رو ممکن است که آخرین حضور رونالدو در تیم ملی پرتغال باشد.

1470