استارت سال سخت برای مورایس؛ اخراجی نده

استارت سال سخت برای مورایس؛ اخراجی نده

پایگاه خبری فوتبالی- سال جدید با سختی و فشردگی برای مورایس آغاز می‌شود و این مربی باید نشان دهد که مرد روزهای سخت است.

به گزارش فوتبالی، در پایان سال 1402، زندگی برای ژوزه مورایس شیرین شد. این مربی، با یک کامبک طلایی توانست شرایط را به حالت عادی برگرداند. عید برای سپاهان زودتر از بهار به این تیم آمد و شاگردان مورایس توانستند با دو پیروزی بعد از 5 باخت متوالی به جدول بازگردد. سپاهان حالا با 2 بازی کمتر و 9 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده چهارم قرار دارد.

 این 2 بازی عقب‌مانده مانند شمشیر دولبه عمل می‌کند. پیروزی در این دو بازی می‌تواند بازگشت به جمع مدعیان را رقم بزند و از سوی دیگر سپاهان را با یک برنامه فشرده و سنگین مواجه می‌کند.

 البته سال جدید یک تفاوت با سال گذشته برای سرمربی پرتغالی دارد و آن اینکه این مربی امسال جایی برای اشتباه ندارد. از دست دادن 15 امتیاز مقابل تیم‌های آسان جدول باعث شده تا دیگر سپاهان اجازه فرصت‌سوزی نداشته باشد. مورایس باید در این سال جدید تا پایان فصل از کارنامه مربی‌گری خودش دفاع کند.

 او که بی‌شک یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مربیانی است که به ایران آمده در بازه‌ای از فصل گذشته به منتقدانش اجازه داد تا حسابی کارنامه او را زیرسوال ببرند و این مربی تا پایان فصل فرصت دارد تا اقتدار از دست‌رفته خود را پس بگیرد. 

سپاهان درحالت عادی باید سال جدید را با بازی با صنعت نفت آبادان قعر جدولی شروع می‌کرد که شاید شروع خوبی بود اما حالا به خاطر بازی‌های عقب‌افتاده، تراکتور اولین حریف زردپوشان است. حریفی که یک شروع با استرس را برای این تیم و هوادارانش رقم خواهد زد. شاید مهم‌ترین وظیفه بازیکنان سپاهان در این بازی این باشد که اخراجی ندهند و در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر شوند و در این صورت شکست‌دادن تراکتور کار خیلی سختی نخواهد بود.  

4326