ترکیب منتخب بازیکنانی که بیشترین بازی را کنار مسی انجام داده‌اند

ترکیب منتخب بازیکنانی که بیشترین بازی را کنار مسی انجام داده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در حال حاضر 36 سال سن دارد و در طول دوران حرفه ای خود تمامی افتخارات ممکن را به دست آورده است و باید دید که تا چه زمانی می خواهد به بازی کردن ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در حال حاضر در اینتر میامی در فوتبال آمریکا توپ می زند. همه می دانیم که بهترین دوران مسی در بارسلونا رقم خورد. در حقیقت سال هایی که لئو مسی در بارسا توپ می زد، بهترین سال های دوران حرفه ای او بود. مسی در سال 2021 بارسلونا را ترک کرد و راهی پی اس جی شد. تا قبل از سال 2021 مسی یک بازیکن تک باشگاهی بود و فقط برای بارسلونا بازی کرده بود. مسی در تابستان 2023 پاری سن ژرمن را به مقصد اینتر میامی ترک کرد.

بازیکنی که بیشترین بازی را کنار مسی انجام داده است، سرخیو بوسکتس است. او در بارسلونا و اینتر میامی کنار مسی بازی کرده است و همچنان فرصت دارد که تعداد بازی های خود را کنار مسی که 586 تا است، افزایش بدهد.

ویکتور والدز 353 بازی کنار مسی انجام داده است، پویول 269 بازی، پیکه 506 بازی، ماسکرانو 414 بازی، جوردی آلبا 360 بازی، آندرس اینیستا 489 بازی، ژاوی هرناندز 399 بازی، لوییس سوارز 263 بازی و نیمار جونیور 206 بازی کنار لیونل مسی انجام داده اند.

1471