دیروز فقط یک نفر حامد لک را دوست داشت! (عکس)

دیروز فقط یک نفر حامد لک را دوست داشت! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه‌بان مس رفسنجان در بازی دیشب مقابل استقلال نمایش خوبی نداشت.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد تیم استقلال با نتیجه مساوی دو بر دو در مقابل مس رفسنجان متوقف شد.

یکی از بهترین بازیکنان مس در بازی دیشب سجاد شهباززاده بود که یک گل زد و یک گل ساخت اما مس یک بازیکن هم داشت که دیشب عملکرد رضایت‌بخشی از خودش نشان نداد و شاید اگر مثل همیشه بازی می‌کرد مس‌ می‌توانست بازی را ببرد!

این بازیکن که انتظارات را برآورده نکرد حامد لک بود. به عقیده خیلی از کارشناسان اشتباهات حامد لک روی هر دو گل استقلال واضح بود. او روی گل اول، کمی بیش از اندازه از دروازه خارج شده بود و به همین دلیل هم نتوانست ضربه سر بلانکو را مهار کند.

اما واکنش لک روی گل دوم واقعا عجیب بود. او فکر می‌کرد توپ ارسالی از جناح چپ از زمین خارج شده و سپس دوباره به زمین برگشته است. به همین دلیل خطر را جدی نگرفت. توپ از بالا آمد و بعد از برخورد به تیر دروازه جلوی پای بلانکو افتاد و تبدیل به گل دوم شد.

قطعا بهترین واکنشی که لک (و هر دروازه‌بان دیگری) می‌توانست در این صحنه نشان بدهد این بود که قبل از این که توپ به تیر دروازه بخورد آن را با مشت یا کف دست خودش به اصطلاح رد کند و آرام به پشت دروازه خودش بیندازد. اما او ایستاد تا توپ به تیر دروازه بخورد و جلوی پای بلانکو بیفتد. 

عملکرد پراشتباه لک باعث شد هواداران مس از او انتقادات زیادی بکنند. اما دیروز یک نفر حامد لک را خیلی دوست داشت! این فرد که روی لباسش، لوگوی باشگاه مس رفسنجان دیده می‌شد و گویا یکی از اعضای تدارکات این تیم بود و به خاطر تساوی با استقلال در ورزشگاه آزادی سر از پا نمی‌شناخت بعد از پایان مسابقه به داخل زمین رفت و دروازه‌بان پراشتباه مس را در آغوش گرفت! 

شاید خود لک هم بعد از نمایش پرانتقاد دیروزش توقع چنین استقبالی را نداشت و برای همین از ابراز احساسات این فرد جا خورد و سورپرایز شد.

  1359