نیمار طرفدار بارسلونا است یا پاریسن ژرمن؟

نیمار طرفدار بارسلونا است یا پاریسن ژرمن؟

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است بارسلونا و پاری سن ژرمن در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم راهی مرحله بعدی می شود.

به گزارش فوتبالی ، نیمار جونیور که در حال حاضر بازیکن الهلال عربستان است، هم سابقه بازی در بارسلونا را دارد و هم برای پاری سن ژرمن بازی کرده است. نیمار جونیور در حال حاضر مصدوم است و فصل جاری را از دست داده است.

نیمار بین سال های 2013 تا 2017 بازیکن بارسا بود و پس از آن بارسلونا را ترک کرد و راهی پی اس جی شد و تا تابستان 2023 در پاری سن ژرمن بازی کرد.

پس از بازی رفت پاری سن ژرمن - بارسلونا، نیمار برای تصویری از رافینیا که در حال خوشحالی کردن بود، کامنت گذاشت و این قضیه موجب شد که هواداران پی اس جی عصبانی شوند.

حالا به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه، نیمار جونیور بیش از آن که پی اس جی را دوست داشته باشد، بارسلونا را دوست دارد. در حقیقت نیمار جونیور در بازی امشب بارسلونا - پاری سن ژرمن طرفدار بارسلونا خواهد بود و دوست دارد که آبی و اناری ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند.

1470