کول پالمر به رکورد گلزنی در ۷ بازی پیاپی برای چلسی رسید

کول پالمر به رکورد گلزنی در ۷ بازی پیاپی برای چلسی رسید

پایگاه خبری فوتبالی- کول پالمر ستاره جوان باشگاه چلسی با زدن ۴ گل به اورتون برای هفتمین دیدار پیاپی گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، کول پالمر ستاره جوان تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه چلسی به اولین بازیکن آبی های لندن تبدیل شد که توانسته در هفت بازی پیاپی خانگی در لیگ برتر انگلیس برای تیم خود گلزنی کند. نکته جالب دیگر در مورد این بازیکن این است که او اولین بازیکن چلسی پس از ادن هازارد در فصل ۲۰۱۸/۲۰۱۹ محسوب می شود که موفق شده در همه رقابت‌ها بیش از ۲۰ گل به ثمر برساند. ۲۰ گل و ۹ پاس گل برای پالمر در این فصل لیگ برتر انگلیس آمار این ستاره تا به اینجای فصل بوده است.

با ثبت ۴ گل برابر اورتون پس از فرانک لمپارد، کول پالمر به نخستین بازیکن چلسی تبدیل شد که در یک بازی لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت ۴ گل می‌شود. به نظر می رسد خرید کول پالمر از منچسترسیتی و انتقال این بازیکن به لندن موفق ترین نقل و انتقال این فصل لیگ برتر انگلیس بوده و آبی های لندن یک فرمانده تمام عیار را برای سال های سال به ترکیب تیم خود اضافه کرده اند که می تواند وارث بازیکنان بزرگی مانند لمپارد و هازارد باشد.

کول پالمر با ادامه درخشش خود می‌تواند یک‌ مهره ثابت در ترکیب تیم گرت ساوتگیت در رقابت های یورو ۲۰۲۴ آلمان نیز باشد و در بخش هجومی به سه شیرها کمک بزرگی کند.

۱۰۰۹