خبر ویژه درویش؛ مذاکره با اوسمار برای فصل آینده

خبر ویژه درویش؛ مذاکره با اوسمار برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس در روزهای گذشته جلسه‌ای را برگزار کردند. با توجه به زمان این مذاکره مشخص است که بخشی از آن به برنامه‌های فصل آینده اختصاص داشته است.

به گزارش فوتبالی، روزی که اوسمار جانشین یحیی گل‌محمدی شد همه او را یک گزینه از روی بی‌گزینه بودن پرسپولیس می‌دانستند!

 گزینه‌ای که سریع و با قیمت کم می‌تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و از این تیم شناخت هم دارد. حالا در فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ، مدیرعامل پرسپولیس در میان گزینه‌های مختلفی که می‌تواند داشته باشد اول از همه به سراغ اوسمار رفته و از او برنامه خواسته است.

 تفاوت این مذاکره با مذاکره قبلی این است که او این بار هواداران پرسپولیس را هم موافق این مذاکره دانسته و حمایت آن‌ها را هم در اختیار دارد. مدیرعامل پرسپولیس در مورد مذاکراتش با اوسمار گفت:« ما در مورد ادامه همکاری با این مربی صحبت کردیم. در مورد روند تیم هم حرف زدیم اما در مورد سال آینده هم از ایشان برنامه خواستیم و قرار شد که به ما برنامه خود را ارائه بدهند.»

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند. با وجود این که هواداران ترجیح می‌دهند کادرفنی و بازیکنان در حال حاضر تمرکزشان فقط روی بازی‌های باقی‌مانده و قهرمانی باشد اما مدیریت باشگاه چاره‌ای ندارد که هر چه زودتر برای تمدید قراردادها و مشخص‌شدن برنامه فصل آینده اقدام کند. قرارداد فعلی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

4326