«رستم» در خوزستان؛ پایان خوش شاهنامه؟ (ویدیو)

«رستم» در خوزستان؛ پایان خوش شاهنامه؟ (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- به جز عثمان اندونگ، دوستونبک تورسونوف و ساویو روبرتو، استقلال خوزستان در تعطیلات نیم‌فصل یک مهاجم عراقی هم جذب کرد: آسو رستم 29 ساله. 

به گزارش فوتبالی، حالا اوست که تبدیل به نیش زهرآگین تیم پورموسوی در دقایق پایانی شده. رستم 3 گل برای تیمش در 613 دقیقه زده که همگی بعد از دقیقه 90 بوده است. بدون این گلها، استقلال خوزستان صاحب 2 امتیاز از دو تساوی برابر صنعت نفت و آلومینیوم می‌شد ولی با گلهای او، 7 امتیاز به حساب آنها واریز شده است. 3 گل و یک پاس گل در 8 بازی، یکی از دلایل پیشرفت استقلال خوزستان و رهایی از انتهای جدول بوده است. 

* آلومینیوم اراک

استقلال خوزستان در خانه با 2 گل از آلومینیوم عقب افتاد. آنها به هر زحمتی که بود دو گل زدند و بازی را به تساوی کشیدند. و درست در دقیقه 2+90 از اولین گل آسو رستم رونمایی شد. گلی که به جای یک امتیاز، 3 امتیاز به حساب پورموسوی و تیمش واریز کرد.

گل سوم استقلال خوزستان به آلومینیوم

رستم این گل را با یک ضربه غیرقابل مهار از حوالی خط محوطه جریمه وارد دروازه گوهری کرد.

* صنعت نفت

بازی با تساوی یک - یک در جریان و همه منتظر سوت پایان بودند. رستم حوالی دقیقه 86 با شوت محکمش، تیر افقی را لرزاند ولی برای زدن گل دوم بازهم بعد از دقیقه 90 را انتخاب کرد؛ این بار او دقیقه 1+90 دروازه هم‌استانی را باز کرد و بازهم 2 امتیاز اضافه به حساب استقلال خوزستان ریخت تا آنها برنده این رویارویی 6 امتیازی قعرجدول شوند.

گل رستم به صنعت نفت

* گل‌گهر

استقلال خوزستان دقیقه 90 گل دوم را از گل‌گهر خورد و درحالیکه کمتر کسی به برد میزبان شک داشت، آسو رستم این بار استارت کامبک را زد. ضربه سر دقیقه 2+90 او روی ارسال ساویو با اشتباه مرگبار اخباری وارد دروازه شد. 

گل رستم به گل گهر

یک دقیقه بعد، دخالت رستم باعث شد مدافع گل‌گهر توپ را اشتباه دفع کند و گل دوم هم زده شود.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی