لیپی: آتلانتا می تواند لسترِ ایتالیا در این فصل باشد

لیپی: آتلانتا می تواند لسترِ ایتالیا در این فصل باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - لیپی در مورد شرایط کنونی آتلانتا و یوونتوس صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، مارچلو لیپی سرمربی کهنه کار ایتالیایی در تازه ترین مصاحبه اش در مورد درخشش آتلانتا در سری آ، شرایط کنونی یوونتوس و رقابت قهرمانی در سری آ صحبت کرده است:

نمی دانم چرا، اما یوونتوس نمی تواند همان عملکردی را که در سری آ به نمایش می گذارد، در اروپا هم تکرار کند. دو فصل قبل، آن ها می توانستند روی پوگبا، پیرلو و ویدال حساب باز کنند، اما اکنون این سه نفر حضور ندارند، پس طبیعی است که قدری مشکل داشته باشند.

باید به پیانیچ و هیگواین فرصت داد. فقط به این خاطر که این بازیکنان در سطح کلاس جهانی هستند، نباید این انتظار را داشت که از همان روز اول، مطابق با قیمت شان، عملکردی عالی داشته باشند.

نمی دانم که آیا آتلانتا، لسترِ ایتالیا در این فصل خواهد شد یا خیر. هر چیزی ممکن است. به لایپزیگ در آلمان نگاه کنید. واقعاً خوشحالم که آتلانتا فصل را این قدر خوب شروع کرده است.

ساری، آلگری و اسپالتی مربیانی هستند که شانس قهرمانی در سری آ را دارند، البته هر سه نیاز به زمان دارند تا در تیم های خود توازن مناسب را ایجاد کنند. فراموش نکنیم که مونتلا هم با قابلیت هایش، به میلان جان تازه ای بخشیده است. او می تواند موفقیت را به این تیم بیاورد.

2021