استقبال هافبک یوونتوس از خرید رونالدو

استقبال هافبک یوونتوس از خرید رونالدو

سایت رسمی فوتبالی - بعد از بالا گرفتن شایعات درباره مذاکرات یوونتوس و رونالدو، بلیز ماتوئیدی، هافبک یوونتوس، گفت که دوست دارد پیوستن کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید، را به این باشگاه ببیند.

به گزارش فوتبالی، در یک کنفرانس خبری پیش از بازی روز جمعه فرانسه و اروگوئه در روز جمعه، از ماتوئیدی درباره احتمال احضور کاپیتان پرتغال پرسیده شد.

او پاسخ داد: " رونالدو؟ این خوب است. داشتن او در یوونتوس اتفاق خوبی است. "

ماتوئیدی به دلیل دریافت کارت زرد در برابر آرژانتین، دیدار با اروگوئه را از دست داد اما امیدوار است هم تیمی هایش عملکردی خوبی در دیداری که به نظر او بازی سختی است، داشته باشند.

او در این باره گفت: " ما مانند یک خانواده همه در کنار هم هستیم. جانشین من؟ من مربی نیستم. این بازی سخت است اما کابوس وار نیست. ما این را می دانیم اما خودمان نیز می توانیم هر تیمی را به دردسر بیندازیم. مربی بسیار به بازیکنانش نزدیک است. مهمترین چیز برای او این است که بداند چطور می تواند حریف را تحت فشار بگذارد. فرانسه با او پیشرفت خوبی داشته است. من به احترام او کلاه از سر برمیدارم. "

ماتوئیدی ستاره پاریسن ژرمن، کیلیان امباپه، را تحسین کرد و گفت امیدوار است زننده دو گل فرانسه در برابر آرژانتین بتواند در برابر اروگوئه نیز بازی درخشانی از خود ارائه دهد. 

او گفت: " این پسر کوچک حتی در کمترین فضاها هم قوی است. او بسیار سریع است و می تواند برای اروگوئه دردسرساز شود. "

در همین حال، عادل رامی نیز به خبرنگاران گفت که حس می کند پاول پوگبا به یکی از بازیکنان کلیدی فرانسه تبدیل شده است. 

او اظهار داشت: " پاول تغییر کرده است. او هنوز در زمین همان است اما حالا یک رهبر واقعی است. "