صادقی: روزهای خوب استقلال از راه رسیده است

صادقی: روزهای خوب استقلال از راه رسیده است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: پس ار نتایج نه چندان خوبی که استقلال در هفته‌های ابتدایی مسابقات لیگ برتر گرفت، در چهار بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است که اتفاق خوبی محسوب می‌شود و می‌توان گفت روزهای خوب این تیم فرا رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «امیرحسین صادقی» روز چهارشنبه اظهار داشت: هنوز هفته‌های زیادی به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است و اگر این بتواند نظم تیمی خود را حفظ کند شانس قهرمانی خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: سایپا تیم جوان و با انگیزه‌ای است که در آینده می‌تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. آنها تلاش خود را مقابل استقلال به کار بستند اما حریف انگیزه آبی‌پوشان نشدند.

صادقی تصریح کرد: بازی‌های سخت استقلال در لیگ برتر باقی مانده است اما (آاندره‌آ) ستراماچونی برنامه و تدابیر خاص خود را خواهد داشت و در این مدت که هدایت استقلال را بر عهده داشته، ثابت کرده با برنامه قدم به قدم جلو می‌رود.

وی تاکید کرد: خط دفاعی استقلال در بازی با سایپا نظم خاصی داشت و روزبه چشمی توانسته در نقش مدافع پوششی وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم استقلال باید از حاشیه به دور باشد زیرا تنها مسائل حاشیه‌ای می‌تواند در روند تیمی آبی پوشان خلل وارد کند.

4344