اعتراف عجیب سرمربی آتالانتا: روز بازی با والنسیا کرونا داشتم!

اعتراف عجیب سرمربی آتالانتا: روز بازی با والنسیا کرونا داشتم!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم آتالانتا اعلام کرده روزی بازی این تیم مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا کرونا داشته است.
به گزارش فوتبالی، جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی تیم آتالانتا در گفت و گو با گازتا دلو اسپرت گفته: روز قبل از بازی با والنسیا حس بدی داشتم و در عصر بازی حالم بدتر شد. اگر به عکس‌های آن بازی نگاه کنید مشخص است حال خوشی نداشتم. ۱۰ مارچ بود و من تا ۲ شب بعد هم نمی‌توانستم به خوبی بخوابم. واقعا تب نداشتم اما احساس می‌کردم تب دارم. هر دو دقیقه یک امبولانس رد می‌شد زیرا یک بیمارستان در کنار زمین تمرین بود و صداهایی که می‌شنیدم حس میدان جنگ را به ما می‌داد. همان شب از خودم پرسیدم چه اتفاقی برای من می‌افتد اگر به بیمارستان بروم؟ نمی‌توانم بروم. هنوز کارهایی زیادی انجام نداده‌ام. با خودم شوخی می‌کردم اما بازهم فکرم به سمت کرونا می‌رفت. سپس در تاریخ ۱۴ مارچ یک جلسه سخت تمرینی داشتیم که حس کردم خوب و قدرتمند شده‌ام.
گاسپرینی در ادامه گفت: روز بعد غذایی گرفتیم که از طرف یک سرآشپز طرفدار تیم آتالانتا فرستاده شده بود. من می‌خوردم و می‌گفتم این غذا مزه أب می‌دهد یا آن غذا فقط مزه نان می‌دهد! کاملا حس چشایی‌ام را از دست داده بودم. برای ۳ هفته در زینگونیا (کمپ تمرینی) ماندم. زمانی که به خانه‌ام در تورین برگشتم فاصله‌ام را با همسر و فرزندک حفظ کردم. تب نداشتم اما ۱۰ روز پیش جواب تست من آمد و مشخص شد من کرونا گرفته بودم. آنتی بادی داشتم اما این مسئله به این معنا نیست که ایمن شده‌ام.

1101