خسارتی که اخراج ساری روی دست یوونتوس گذاشت!

خسارتی که اخراج ساری روی دست یوونتوس گذاشت!

خبرگزاری فوتبالی - مائوریتسیو ساری پس از عملکرد ضعیفی که در یوونتوس داشت، از هدایت این تیم برکنار شد. او در حالی از یووه اخراج شد که به عنوان سرمربی تیم هنوز دو سال از قراردادش مانده بود. مسئله‌ای که خسارتی مالی برای یوونتوس به همراه داشته است. ساری چیزی حدود 8.5 میلیون یورو از یوونتوس می‌خواهد.

به گزارش فوتبالی، عمکلرد ضعیف ساری به عنوان سرمربی یوونتوس، سران این تیم را وادار به برکناری او کرد. ساری تا تابستان 2022 با یووه قرارداد داشت و باشگاه یوونتوس تصمیم به اخراجش گرفت. سرمربی ایتالیایی سالانه 6 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کرد و دو سال از قراردادش مانده بود اما بندی در قرارداد او وجود داشت که در صورت فسخ قرارداد، بابت سال آخرش به او 2.5 میلیون یورو داده شود و نه حقوق کاملش. اکنون به نظر می‌رسد که مائوریتزیو ساری 8.5 میلیون یورو از یوونتوس طلب دارد چرا که 6 میلیون یورو حقوق یک فصلش و 2.5 میلیون یورو هم دستمزد فصل آخرش است که باید به او داده شود.

گفتنی است که یوونتوس به دنبال گرفتن تخفیف از ساری بود تا نسبت به دستمزد دو سالی که از قراردادش با یوونتوس مانده بود، کوتاه بیاید. چیزی که مائوریتزیو ساری در مقابل آن محکم ایستاد و مطالبات خود را به طور کامل و بدون دادن تخفیف خواست.

1470