اقدام زیبای «ددپول» برای پرداخت حقوق معوقه بازیکنان تیمش

اقدام زیبای «ددپول» برای پرداخت حقوق معوقه بازیکنان تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - رایان رینولدز و مک الهنی، بازیگران هالیوود که به تازگی باشگاه رکسهام را خریدند، اعلام کردند که برای کمک مالی به بازیکنان تیم دست به کار خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، این دو ستاره هالیوود به تازگی سهام باشگاه رکسهام را خریده اند اما لغو بازیهای لیگ دسته پنجم انگلیس از زمان شیوع کرونا باعث شده تا بازیکنان و کادر فنی این تیم به مرخصی اجباری بروند و بدین ترتیب فقط 80 درصد از دستمزد ماهانه خود را دریافت می کردند. اما رینولدز، ستاره سرشناسی که با نقش "ددپول" به شهرت رسیده و همکارش مک الهنی اعلام کرده اند که در نظر دارند که 20 درصد پرداخت نشده دستمزد اعضای رکسهام را بپردازند و بدین ترتیب به آنها روحیه بدهند.

دین کیتس سرمربی باشگاه رکسهام در این باره گفت :" اقدامی که برای جبران ضررهای مالی انجام دادند، باور نکردنی است.  در طول سالها افراد زیادی برای این باشگاه فداکاری کردند تا به کارش ادامه بدهد. حالا باشگاه در دستان افرادی افتاده است که می توانند آن را به ثبات مالی برسانند و این که در نظر دارند حقوق معوقه ما را بپردازند، اقدام فوق العاده ایست. از تصمیم آنها تشکر می کنیم و همه از این بابت خوشحال هستند."

رینولدز و مک الهنی برای خرید سهام باشگاه رکسهام دو میلیون پوند هزینه کردند تا رسما وارد دنیای فوتبال شوند.

4125