علاقه رایان رینولدز به رکسهم و فوتبال، ساخت «ددپول 3» را متوقف کرد

علاقه رایان رینولدز به رکسهم و فوتبال، ساخت «ددپول 3» را متوقف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رایان رینولدز ستاره سرشناس هالیوود یکی از مالکان باشگاه رکسهم است که اخیرا به لیگ دسته چهار انگلیس صعود کرده است. علاقه رینولدز به فوتبال باعث شده تا تمام تمرکزش را روی رکسهم بگذارد و همین مسئله ساخت فیلم "ددپول 3" را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش فوتبالی، در زمانی که باشگاه رکسهم در آستانه ورشکستگی قرار داشت، رایان رینولدز در شراکت با "راب مکلهنی" ستاره سریال "در فیلادلفیا همیشه هوا آفتابی است" در سال 2021 سهام این باشگاه ولزی را خریدند و حالا آنها به هدف اولیه خود رسیدند و این باشگاه را به لیگ دسته چهار انگلیس که پایین ترین سطح فوتبال حرفه ای در این کشور است، برگرداندند.

رکسهم پس از نبردی فوق العاده با ناتس کانتی صعود خود به لیگ دسته چهار انگلیس را نهایی کرد.  رینولدز برای گسترده تر کردن فعالیت های ورزشی خود حاضر شده بود که در پیشنهاد یک میلیارد دلاری برای خرید سهام باشگاه اوتاوا سناتورز در لیگ هاکی مشارکت کند اما در نهایت در این مذاکرات عقب نشینی کرد. این ستاره 46 ساله به جز بازیگری و فوتبال در حوزه های دیگری نیز سرمایه گذاری کرده است.

حالا شان لوی کارگردان سریال "ددپول 3" که قرار است سال آینده پخش شود، گفته است که رکسهم حواس رایان رینولدز را پرت کرده است. لوی در این باره گفته بود:" علاقه رایان به رکسهم برای ما مشکل ساز است. قبل از این علاقه اش به کانادا مشکل ساز بود که با آن کنار امده بودیم. او شیفته رکسهم است و علاقه اش به ولز برای ما مشکل ساز شده است. من سعی می کنم ددپول را بسازم و حواس او معطوف به یک تیم فوتبال است."

4125