«راک» به دنبال خرید باشگاه انگلیسی و ادامه راه «ددپول»

«راک» به دنبال خرید باشگاه انگلیسی و ادامه راه «ددپول»

پایگاه خبری فوتبالی - دواین جانسون ملقب به "راک" شاید راه رایان رینولدز و راب مکلهنی دو ستاره هالیوود را ادامه بدهد و یک باشگاه فوتبال در بریتانیا بخرد.

به گزارش فوتبالی، رینولدز و مکلهنی توانستند شرایط رکسهام را تغییر بدهند و این باشگاه را از تیمی ورشکسته به تیمی در لیگ دسته چهارم انگلیس تبدیل کردند و حالا این تیم این شانس را دارد تا در سطح حرفه ای فوتبال انگلیس بازی کند. حتی دیزنی پلاس تصمیم گرفت که مستندی را در مورد احیای باشگاه رکسهم بسازد. 

حالا گفته می شود که این تجربه باعث شده تا دواین جانسون رزمی کار سابق و ستاره هالیوود تصمیم بگیرد که باشگاه ساوتند یونایتد را بخرد و آنها را به "رکسهم جدید" تبدیل کند.

اکو اسپورت گزارش داده است که گروهی از تاجران محلی مذاکراتی با مالک باشگاه ساوتند داشته  اند تا انتقال مالکیت باشگاه را به سرانجام برسانند. این گروه شامل سرمایه گذاران مختلفی است که یکی از آنها شرکت تولیدی فیلم "راک" است که آنها هم می توانند بخشی از این پروژه باشند و از این تیم،  مستند بسازند. 

دواین جانسون تصور می کند که می تواند تاثیری مشابه رینولدز و مکلهنی را در فوتبال بریتانیا بگذارد. او یکی از شخصیت های شناخته شده دنیا سینما به شمار می رود. 

ساوتند نیز باشگاهی ورشکسته است که باید تا روز دوازدهم ژولای مبلغ 250 هزار پوند بدهی خود را بپردازد. آنها در این فصل در لیگ دسته  پنجم انگلیس در رتبه هشتم قرار گرفتند.

4125