پیرلو: یوونتوس بسیار عصبانی است/ در فوتبال همه چیز امکان پذیر است

پیرلو: یوونتوس بسیار عصبانی است/ در فوتبال همه چیز امکان پذیر است

پایگاه خبری فوتبالی - آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس مسئولیت شکست سنگین این تیم برابر میلان را گردن گرفت و اذعان کرد شاگردانش بسیار خشمگین هستند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب دو تیم یوونتوس و میلان از هفته سی و پنجم سری آ به مصاف هم رفتند که در پایان روسونری موفق شد با نتیجه 3-0 مقتدرانه پیروز شود و به رده سوم صعود کند. حال پیرلو و شاگردانش اصلا در وضعیت مناسبی قرار ندارند. آن‌ها با یک امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در رده پنجم هستند و تنها 3 هفته به پایان فصل باقی مانده است. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، پیرلو حالا شاگردانش را به نمایش خوب در برابر ساسولو ترغیب می‌کند. او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "من دوست ندارم که فردا شب تسلیم شویم. تنها یک امتیاز با جایگاه لیگ قهرمانان فاصله داریم و سه بازی نیز باقی مانده است. فوتبال به ما یاد داده است که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، پس ما باید خوشبین باشیم."

پیرلو در ادامه در خصوص کریستیانو رونالدو نیز گفت: "امسال کریستیانو بازی‌های زیادی برای ما کرده و گل‌های زیادی نیز به ثمر رسانده است. امروز تصمیم می‌گیریم که در دیدار فردا با چه ترکیبی وارد شویم. بازی فردا بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم که تمامی بازیکنانم در دسترس باشند."

4416