دلیل فصل موفق رئال مادرید از نگاه بازیکن سابقشان: خوش‌شانسی!

دلیل فصل موفق رئال مادرید از نگاه بازیکن سابقشان: خوش‌شانسی!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کاسانو بازیکن ایتالیایی اسبق رئال مادرید مدعی است که عملکرد رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل، نتیجه خوش شانسی بوده است و معتقد است که هیچ بازیکنی زیر نظر آنچلوتی رشد نکرده است!

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با حذف تیم های قدرتمندی نظیر پی اس جی و چلسی به جمع چهار تیم برتر اروپا رسیده و باید مقابل منچسترسیتی قرار بگیرد. آنچلوتی اولین مربی ایست که در چهار دهه متفاوت (دهه 1990 و سه دهه اول قرن 21) به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیده است. رئال در مقابل پی اس جی با هت تریک بنزما توانست کامبک بزند و صعود کرد و در مقابل چلسی نیز  در وقت اضافه صعودش را نهایی کرد.

حالا کاسانو در شبکه اجتماعی توییچ ادعای عجیبی را مطرح کرده و گفته است:" رئال مادرید مقابل چلسی و پی اس جی بد بازی کرد. آنچلوتی خیلی خیلی خوش شانس بود اما خوش شانسی دیر یا زود به پایان خواهد رسید.رئال مادرید در لالیگا هم خوب بازی نمی کند. بارسلونا شروع بدی داشت اما داستان آنها متفاوت است. آنچلوتی باعث می شود که بازیکنان حس خوبی داشته باشند اما به یاد نمی آورم که بازیکنی زیر نظرش رشد کرده باشد."

رئال مادرید در فاصله هفت بازی تا پایان لالیگا در مسیر قهرمانی قرار دارد چرا که با اختلاف دوازده امتیازی با بارسلونا و سویا صدرنشین است اما با این وجود به نظر می رسد که کاسانو از کار آنچلوتی راضی نیست!

4125