پست اینستاگرامی بنزما پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

پست اینستاگرامی بنزما پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل لیورپول در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد و کریم بنزما در مجموع این تورنمنت با به ثمر رساندن 15 گل، آقای گل این فصل از رقابت ها لقب گرفت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپای 2021/22 شد و همه می دانند که نقش کریم بنزما در این قهرمانی بسیار پر رنگ و چشمگیر بود چرا که او با گلزنی های خود مسیر صعود رئال مادرید را به فینال لیگ قهرمانان اروپا هموار کرد. بنزما در فینال هم یک گل به ثمر رساند که البته به طور مشکوکی آفساید گرفته شد و رد شد و بدین ترتیب مورد پذیرش واقع نشد.

کریم بنزما پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:"یک جام جدید که پاداش یک سختکوشی فردی و جمعی است. تشکر از همه هواداران رئال مادرید، این جام متعلق به شما است. زنده باد مادرید"

به نظر می رسد که کریم بنزما توپ طلای خود را هم قطعی کرده است چرا که از تمام رقبای خود جلو تر است و دیگر بعید است کسی بتواند خودش را به او برساند و بدین ترتیب توپ طلا دوباره به سانتیاگو برنابئو بر می گردد.

1470