مورینیو و انتقاد از داور پس از شکست تیمش مقابل سالزبورگ

مورینیو و انتقاد از داور پس از شکست تیمش مقابل سالزبورگ

پایگاه خبری فوتبالی- خوزه مورینیو، سرمربی آ اس رم پس از شکست تیمش برابر ردبول سالزبورگ در لیگ اروپا، داور و مشکل گلزنی تیمش را عوامل شکست تیمش در عین بازی برتر دانست.

به گزارش فوتبالی، دور رفت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا با پیروزی 1 بر 0 ردبول سالزبورگ برابر آ اس رم در اتریش همراه بود. سرمربی رمی ها در مورد این بازی گفت: فوتبال همین است چیزیست که در این شرایط می گوییم. باید گلزنی کنید. این نتیجه می توانست رخ ندهد اما رخ داد. فکر می کنم که در بازی غلبه مناسب را بر حریف داشتیم اما چند موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم و البته داور یک پنالتی کاملا واضح را برای ما نگرفت.

داور این بازی در ابتدا گلن نایبرگ از سوئد بود که در نهایت به دلیل سرماخوردگی، جای خود را به دنیس هیگلر دانمارکی داد و مورینیو در این مورد گفت: ما واقعا بدشانس بودیم که داور اصلی بازی جای خود را به این آقا داد.

وی افزود: باید توپ را درون دروازه قرار دهیم، وقتی این کار را نمی کنیم ریسک شکست وجود دارد. ما می دانیم که چه تیمی هستیم و محدودیت های ما چیست؛ تیم ما همه تلاشش را انجام داد و من صحبت منفی ای در مورد آن ها انجام نمی دهم.

گفتنی است که رم در دور برگشت، هفته آینده روز 23 فوریه در ورزشگاه المپیکو به مصاف ردبول سالزبورگ خواهد رفت تا تکلیف تیم صعود کننده میان این دو تیم مشخص شود.

1886