احساساتی شدن «ددپول» پس از صعود تیمش به لیگ دسته چهار

احساساتی شدن «ددپول» پس از صعود تیمش به لیگ دسته چهار

پایگاه خبری فوتبالی - رایان رینولدز و راب مکلهنی دو ستاره هالیوود بعد از تماشای صعود تیمشان به "لیگ فوتبال انگلیس" پس از پانزده سال، کاملا احساساتی شدند.

به گزارش فوتبالی، رکسهم که توسط این دو ستاره هالیوود خریده شده، توانست با نتیجه سه بر یک تیم بورهام وود را در بازی شنبه شکست بدهد و با قهرمانی در لیگ، صعود خود را به دسته بالاتر قطعی کند.

رینولدز و مکلهنی در نوامبر 2020 این باشگاه را خریدند که پل راد دیگر بازیگر هالیوودی نیز آنها را همراهی می کرد. رینولدز در حالی که کاملا احساساتی شده بود و اشک شوق می ریخت، در پایان بازی گفت:" در ابتدا همه می گفتند که "چرا رکسهم را خریدی؟" و باید بگویم که دقیقا به همین دلیل است که این باشگاه را خریدم چرا که می خواستم چنین لحظاتی را داشته باشم." و مکلهنی نیز گفت:" هواداران در این جا به ما اجازه دادند که وارد اجتماعشان شویم و این تجربه برای من یکی از افتخارات زندگی ام است."

مکلهنی در زمان دیدن بازی نمی توانست جلوی اشک شوخ خود را بگیرد. رینولدز که خیلی ها او را با شخصیت "ددپول" می شناسند، بیان کرد:" همچنان نمی توانم اتفاقاتی که رخ داده را هضم کنم. زبانم از توصیف این شرایط قاصر است." 

رینولدز و مکلهنی با وجود آن که شناخت زیادی از فوتبال یا شمال ولز نداشتند، تصمیم گرفتند که سهام رکسهم را بخرند و مستند تلویزیونی "به رکسهم خوش آمدید" هم در مورد این تجربه آنها ساخته شده است. آنها حالا حتی می گویند که به حدی این تجربه برایشان لذت بخش بوده که می خواهند خانواده شان را به کمشور ولزز منتقل کنند.

رکسام حالا در تلاش است تا به مراحل بالاتر فوتبال انگلیس صعود کند. آنها حالا به لیگ دسته چهار صعود کرده اند و در سالهای آینده می توانند به لیگ دسته دو و چه بسا لیگ برتر انگلیس برسند.

4125