عکس؛ تنها بازیکن باقی مانده از آخرین قهرمانی منچستریونایتد در لیگ جزیره

عکس؛ تنها بازیکن باقی مانده از آخرین قهرمانی منچستریونایتد در لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد آخرین بار در فصل 2012/13 بود که قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شد و پس از آن تا به امروز شیاطین سرخ دیگر قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس نشده اند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین فصل حضور سر الکس فرگوسن روی نیمکت منچستر یونایتد به عنوان سرمربی، این تیم موفق شد قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شود. در آن زمان داوید دخیا دروازه بان منچستر یونایتد بود. اکنون هم هنوز داوید دخیا در منچستر یونایتد حضور دارد.

در حقیقت داوید دخیا تنها بازیکنی است که از آخرین قهرمانی منچستریونایتد در رقابت های لیگ برتر انگلیس در این تیم باقی مانده است. قرارداد داوید دخیا در همین تابستان با منچستر یونایتد به پایان می رسد اما به نظر می رسد که این دروازه بان اسپانیایی قبول کرده است که با کاهش دستمزد خود همچنان در جمع شیاطین سرخ باقی بماند.

منچستر یونایتد با هدایت سر الکس فرگوسن روز های درخشانی را تجربه می کرد اما از وقتی که فرگوسن بازنشسته شده است، شیاطین سرخ دیگر طعم قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را نچشیدند. باید دید که منچستر یونایتد دوباره چه زمانی می تواند قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. از آخرین قهرمانی آن ها در این رقابت ها ده سال می گذرد.

1471