درخواست 7 هزار کامنتی تراکتوری‌ها از باشگاه رومانیایی!

درخواست 7 هزار کامنتی تراکتوری‌ها از باشگاه رومانیایی!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تراکتور بیش از هفت هزار کامنت زیر پست باشگاه سابق گوستاوو واگنین ثبت کرده‌اند!

به گزارش فوتبالی، بحث عدم پرداخت به موقع مبلغ رضایت نامه گوستاوو واگنین برای تراکتور بسیار دردسرساز شده است. تی‌تی‌ها که این بازیکن برزیلی را فصل گذشته از تیم کرایووا رومانی خریداری کردند، نزدیک شروع لیگ برتر متوجه شدند پنجره نقل‌وانتقالاتی تیمشان باتوجه به شکایت تیم سابق گوستاوو بابت عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه بسته شده است.

با این وجود تراکتور مدعی است که پس از اطلاع از این موضوع به سرعت مبلغ را پرداخت کرده و منتظر ارسال تاییدیه از باشگاه رومانیایی به فیفاست تا بتواند از بازیکنان جدید خود مقابل سپاهان در بازی فردا استفاده کند.

با این حال شایعه‌ای بین هواداران تراکتور در فضای مجازی پیچیده که باشگاه کرایووا به خاطر عدم پرداخت به موقع مطالباتش لج کرده و ممکن است تاییدیه را سر موقع نفرستد! موضوعی که مشخص نیست چقدر صحیح است و در صورت اینکه واقعیت داشته باشد باعث خواهد شد تراکتور حداقل در بازی هفته اول نتواند از تیم کامل خود مقابل سپاهان استفاده کند و اثبات پرداخت رضایت نامه توسط این باشگاه نزد فیفا زمانبر خواهد بود.

در همین راستا تی‌تی‌ها در صفحه اینستاگرامی این باشگاه نه‌چندان مطرح حاضر شده و‌ زیر آخرین پست آن بیش از هفت هزار و پانصد کامنت به ثبت رسانده‌اند! کامنت‌هایی که به صورت مسالمت‌آمیز و محترمانه از باشگاه کرایووا درخواست دارد به دلیل اهمیت بازی هفته اول برابر سپاهان، تاییدیه پرداخت پول را به فیفا بفرستد!

1997