آفساید اشتباه مانع از بردی تاریخی برای تراکتور

آفساید اشتباه مانع از بردی تاریخی برای تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - در صورت اینکه گل گوستاوو واگنین مردود اعلام نمی‌شد، تراکتور به بهترین برد خارج از خانه لیگ برتری خود دست می‌یافت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در یک بازی درخشان و پرگل با چهار گل بر میزبان خود آلومینیوم اراک غلبه کرد تا برای اولین بار در طول فصل جاری طعم صدرنشینی را بچشد؛ با این حال این برد می‌توانست برای تی‌تی‌ها پرگل‌تر و تاریخی‌تر هم باشد.

دقیقه ۷۱ بود که گوستاوو واگنین پاس مهدی عبدی را با شوتی زیبا درحالی که تراکتور با یک گل از حریف خود پیش بود، درون دروازه احمد گوهری جای داد اما داور مسابقه این گل را به دلیل اینکه تشخیص داد عبدی در آفساید قرار داشته، مردود اعلام کرد؛ تصمیمی که مورد اعتراض تراکتوری‌ها قرار است و به نظر با سخت‌گیری گرفته شد.

اگر گل هافبک برزیلی مورد قبول واقع می‌شد و تراکتور می‌توانست با نتیجه پنج بر صفر در ورزشگاه امام خمینی اراک پیروز شود، تی‌تی‌ها می‌توانستند به قاطع‌ترین برد خارج از خانه تاریخ لیگ برتری خود دست یابند ولی بدشانسی گوستاوو و تصمیم داور مانع از انجام این کار شد.

بهترین برد خارج از خانه قرمزپوشان محبوب دیار آذربایجان به فصل گذشته برمی‌گردد که این تیم با پاکو خمز توانست با نتیجه ۵ بر ۱ از سد نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی بگذرد.

1997