سرخیو راموس و رد پیشنهاد منچستریونایتد در سال 2014

سرخیو راموس و رد پیشنهاد منچستریونایتد در سال 2014

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو راموس فاش کرد که در سال ۲۰۱۴ نزدیک بود به منچستریونایتد بپیوندد.

به گزارش فوتبالی ، این مدافع افسانه ای اسپانیایی بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۱ برای رئال مادرید بازی کرد.او موفقیت های باورنکردنی در پایتخت اسپانیا کسب کرد، اما در نهایت دو سال قبل  از این تیم خداحافظی کرد. راموس ۳۷ ساله در طول دوران درخشان خود هرگز در لیگ برتر بازی نکرده است.اما او ادعا می کند که طرفدار پر و پا قرص این رقابت هاست و حتی اضافه می کند که پدرش از منچستر یونایتد حمایت می کند. 

راموس چندی پیش در پاسخ به سوالی درباره انتقال احتمالی خود به اولدترافورد گفته بود: "بله، من به بازی برای منچستریونایتد نزدیک بودم.پدرم طرفدار بزرگ آن تیم است، اما من همان جایی که باید می ماندم باقی ماندم.علیرغم همه اتفاقات، من تحسین خود را برای باشگاه منچستریونایتد لیگ برتر و بازیکنان آن حفظ می کنم، زیرا سرعت بازی در این لیگ متفاوت است و لیگی است که همه ما می توانیم از آن چیزهای زیادی یاد بگیریم. از ماندن در مادرید خوشحالم و اکنون از حضور در سویا  نیز خوشحال هستم."راموس پس از جدایی از رئال در سال ۲۰۲۱، قراردادی دو ساله با پاری سن ژرمن منعقد کرد و پس از آن  به باشگاه دوران نوجوانی خود یعنی سویا در اوایل سال جاری پس از  18 سال بازگشت.

او در مورد خوشحالی‌اش از حضور در خانه، که از انتقال سودآور به عربستان سعودی چشم پوشی کرده بود، افزود: "سویا همه چیز را به من داد. آنها به من به عنوان یک فوتبالیست آموزش دادند تا بتوانم برای اولین بار در لیگ دسته اول بازی کنم و از آن زمان به بعد به من رسید. این چیزی است که من از درون احساس می کنم. من این لحظات را حس کرده ام. وقتی از من خواسته شد که به خانه برگردم، این انتقال اولین گزینه من بود زیرا می خواستم برای سویا بازی کنم. البته می خواستم مردم بدانند  که تمام عشقی که به مردم دارم متقابل است."

راموس پس از رد پیشنهاد منچستریونایتد در سال ۲۰۱۴، دو قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سانتیاگو برنابئو به دست آورد.

۱۰۰۹