پیش‌بازی ایران - هنگ کنگ/ اولین آزمون رسمی امیر در تیم ملی

پیش‌بازی ایران - هنگ کنگ/ اولین آزمون رسمی امیر در تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- بازی با هنگ کنگ اولین بازی رسمی امیر قلعه‌نویی در دومین مقطع حضورش بر روی نیمکت ایران است.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی که بعد از جام جهانی 2022 جای کارلوس کی‌روش را روی نیمکت تیم ملی گرفت، حالا بعد از 9 بازی دوستانه، فردا اولین بازی رسمی‌اش را تجربه خواهد کرد.

پیش به سوی جام جهانی: تیم ملی در مرحله دوم انتخابی جام جهانی و در گروه E با تیمهای هنگ کنگ، ازبکستان و ترکمنستان همگروه است و فردا در اولین گام، از هنگ کنگ میزبانی می‌کند. روی کاغذ، تیم ملی کار  سختی برای شکست دادن حریفش نخواهد داشت و قلعه‌نویی و شاگردانش قصد دارند مرحله مقدماتی را با قدرت استارت بزنند.

امیر بی‌شکست: امیر قلعه‌نویی در 9 بازی قبلی تیم ملی آمار قابل توجهی را ثبت کرده و 8 برد و یک مساوی در کارنامه تیم او دیده می‌شود. البته که منتقدان سرمربی تیم ملی عقیده دارند هنوز تیم ملی با حریف قدرتمندی بازی نکرده که عیار واقعی‌اش، مشخص شود.

در انتظار نهمین برد پیاپی: بعد از تساوی در برابر روسیه، تیم ملی هر 8 بازی دیگرش را با برد پشت سر گذاشته و امیر و شاگردانش امیدوارند که بعد از بازی با هنگ کنگ، نهمین برد متوالی‌شان را کسب کنند.

بازی قبلی دو تیم: تیم ملی در آخرین بازی خود ۴ بر صفر قطر را شکست داد؛ هنگ کنگ هم در پلی آف صعود به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، بوتان را در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست داد.

مقدماتی جام جهانی 2026

پنجشنبه 25 آبان

ایران – هنگ کنگ ساعت 18

9098